Aplicația #1 de rezervări pentru restaurantele din România
redefinim
"fully booked"
Soluția de management de rezervări de la ialoc te ajută să îmbunătățești randamentul meselor în intervalele aglomerate și să oferi o experiență de calitate clienților.
Peste 500 de restaurante au ales ialoc
Rulează videoul
“Am vrut să ușurăm munca angajaților noștri (…). La ialoc am găsit deschidere în ceea ce privește nevoile pe care noi le identificăm zilnic”
Marius Băban, director general Hard Rock Cafe
Rulează videoul
„Am redus timpul în care sună telefonul în restaurant, cu cel puțin 90%. E o schimbare masivă! Cantitatea de timp salvat pentru ospătari este de aproape două ore pentru fiecare restaurant.”
Viktorio Salic, co-fondator Le Bab
Un mod inteligent de a interacționa cu oaspeții.
Automatizarea gestionării rezervărilor în perioadele aglomerate, îți permite să te concentrezi pe oferirea unei experiențe de neuitat clienților, fără grija organizării manuale a rezervărilor în perioadele de vârf.
Registru de rezervări
Centralizează eficient rezervările din toate canalele, într-o singură interfață.
Optimizarea meselor
Asigură-te că fiecare masă este folosită la potențialul său maxim.
Robotul telefonic
Primești rezervări 24/7, chiar și când localul este închis sau personalul este ocupat cu servirea clienților.
randamentul maxim în intervalele aglomerate
Funcționalitatea table management îți oferă posibilitatea de a gestiona eficient fluxul de clienți, asigurându-te că fiecare masă este folosită la potențialul său maxim.
Disponibilitate Non-Stop
Oferă posibilitatea de a efectua rezervări 24/7, chiar și când localul este închis sau personalul este ocupat cu servirea clienților.
Gestionare Flexibilă
Acordă-ți timp pentru a analiza și a accepta rezervări fără a fi presat de timp, permițând o planificare mai eficientă.
Extra Timp
Reducând timpul petrecut la telefon, personalul poate dedica mai mult timp interacțiunilor de calitate cu oaspeții, creând astfel o experiență mai plăcută și personalizată.
Construit
pentru orice nevoie
Widget de rezervare personalizat
Design adaptabil și ușor de integrat pe website-ul propriu sau platformele de social media: Instagram, Facebook, TikTok.
Plăți în avans pentru rezervări
Puteți solicita plăți în avans pentru rezervările din weekend sau din perioadele aglomerate.
Profilarea clienților
Istoricul complet al oaspetelui: preferințele alimentare, numărul de vizite, recenzii, bon mediu.
Fidelizarea clienților
Salvează în aplicație preferințele clienților recurenți și îmbunătățește-le experiența în local - așteaptă-i cu băutura preferată, oferă-le un desert din partea casei sau cheamă-i la un eveniment doar pentru cei de-ai casei.
Automatic reminders
Scade numărul de rezervări neonorate. ialoc Business te ajută să reduci șansele ca o rezervare să nu se întâmple. Sistemul le reamintește clienților că îi aștepți prin SMS (chiar și pentru rezervările telefonice). Clienților tăi le e mai ușor să anunțe că nu mai pot ajunge la tine, deci tu eliberezi o masă care ar fi rămas blocată
Evenimente sau meniuri speciale
Poți promova evenimente, meniuri sau oferte speciale, direct prin soluția noastră.
Începând de la
€50/lună
- Registru de rezervări electronic
- Statistici avansate
- Widget de rezervare online
- Rezervări din rețeaua ialoc
* bazat pe o simulare pentru un restaurant cu încasări lunare de €60k, bon mediu de €40 pe masă, 20 de mese și 12 intervale aglomerate pe lună.
Soluții inteligente pentru restaurante moderne.
Cu ialoc Business, poți obține un ROI de 30X, adică aproximativ €53,000 pe an, bazat pe o simulare pentru un restaurant cu încasări lunare de €60k, bon mediu de €40 pe masă, 20 de mese și 12 intervale aglomerate pe lună.